Kérdése van? Telefonáljon most: +36 20 995 2160

EDÉNYBOLT


×
 x 

A kosár üres
KosárA kosár üres

TERMÉKEINK KÖZÜL

Szolgáltatási feltételekEdénybolt
Edénybolt

Általános szerződési feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: Általános Szerződési FeltételekÁSZF. vagy Dokumentum.) Molnár Sándor ev. Adószáma: 61968224-1-43. Postai cím: 1191 Bp. Dobó Katica u. 15. 5/17. Nyilvántartási szám: 2964908. Nyilvántartásba vevő szerv: Budapest Főváros Kormányhivatala, XIX. Kerületi Hivatala.  Tel:06209952160 Email cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Tárhelyszolgáltató: MediaCenter Hungary Kft. Székhely cím: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6. Email címe: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.. a továbbiakban: Üzemeltető vagy Molnár Sándor ev.) által üzemeltetett www.edenybolt.hu oldalon elérhető szolgáltatásainak (a továbbiakban: Szolgáltatás) igénybe vevője (a továbbiakban: Ügyfél vagy Felhasználó) általi használatának feltételeit tartalmazza és írásbeli szerződésnek minősül.

mint az edenybolt.hu online kereskedelmi portál üzemeltetője fenntartja jogát a jelen Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítására. A módosítást követően a Szolgáltatás használata a jelen ÁSZF módosításának elfogadását jelenti.

A vásárló elfogadja, hogy a szerződés kizárólag Magyar nyelven érhető el és köthetö meg.

A vásárló elfogadja, hogy a termékleírásokban megadott űrtartalmak minden esetben bruttó űrtartalmak, azaz az edényeket színültig töltve értendők. Mivel az általunk forgalmazott edények űrtartalma nem hitelesített, a megadotthoz képest kis mértékű eltérés elfogadható.

Szállítási feltételek:

Az Eladó vállalja, hogy a megrendelt Terméket – a szerződött, szállítást végző, partnerein keresztül – a Vásárló által a Megrendelés során rögzített magyarországi szállítási címre eljuttatja.

Az Eladó biztosítja a megrendelt Termék megfelelő csomagolását és a kísérő dokumentumok elküldését.

Az Eladó a szállítást kizárólag magyarországi címre vállalja.

Az Eladó előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a szállítás költségéről a Megrendelés leadásának folyamata során, valamint a Weboldal erre szolgáló felületein. Az Eladó előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a Termék kiszállításának várható időpontjáról, azonban a Termékek szállításával kapcsolatos értesítések és közlések – különös tekintettel a szállítás várható időpontjára – csupán tájékoztató jellegűek, azok nem válnak a szerződés részévé. Ennek alapján sem az Eladó, sem a Vásárló nem fordulhat kártérítési igénnyel a másik félhez a szállítással kapcsolatban tett nyilatkozatokban, tájékoztatásokban rögzítettek meghiúsulása, illetve elmaradása  esetén.


Csomagjainkat a GLS futárszolgálat szállítja házhoz.

Utánvétes csomag esetén a megrendelt termékeket 2-5 munkanapon belül szállítjuk házhoz.

Előre utalás esetén a szállítási idő a megrendelt termék(ek) + a szállítási díj ellenértékének a számlánkra való beérkezése napjától számított 2-5 munkanap.
Szezonális áruk szállítási ideje szezonon kívül a fentieknél hosszabb is lehet.

Személyes átvétel.

Budapesten az alábbi két helyszínen van lehetőség személyes átvételre:

Jozyzoo állateledel bolt: 1188 Bp. nemes u. 47. Nyitva tartás: h-p-ig 8-19, szo 8-13 óráig, vasárnap zárva . Szállítási idő 1-2 munkanap.

Jozyzoo állateledel bolt: 1188 Bp. Balassa B. u. 2-10. Nyitva tartás: k - p-ig, 7 – 14, szombaton 8-14 óráig, vasárnap zárva . Szállítási idő 1-2 munkanap.

A megrendelés leadásánál a "szállítási módok" - nál válassza az önnek megfelelő üzletet. Amint rendelkezésre áll a megrendelt termék a megrendelésnél megadott email címre küldünk értesítést arról, hogy mikortól vehető át a megrendelt termék. Személyes átvétel esetén szállítási díjat nem számolunk fel. Fizetni az üzletben készpénzzel, vagy előre utalással lehet.

Pick Pack ponti átvétel

Csomagját kérheti országosan több mint 700 átvételi pontra. Szállítási idő 2-7 munkanap. Fizetni a választott átvételi ponton átvételkor kell készpénzben, vagy egyes átvételi pontokon bankkártyával is lehet. CSAK 0-20 KG-IG ILLETVE 60 cm X 60 cm X 60 cm MÉRETIG. Amennyiben a csomag túl nagy, vagy túl nehéz a Pick Pack ponti átvételhez, ennek tényéről, valamint az adott esetben elérhető szállítási és átvételi módokról email-ben, vagy telefonon értesítjük a vásárlót. Ebben az esetben ha másik szállítási mód nem felel meg, a vásárló elállhat a szerződéstől.

A Pick Pack Pont alternatív csomagküldo szolgálata egy költség- és idohatékony megoldást kínál az interneten vásárlóknak, mellyel partnereinknél leadott rendeléseiket egyszeruen, kényelmesen, napirendjük ritmusát szem elott tartva vehetik át 240 település több mint 700 átvételi pontján, nyitvatartási ido alatt. 

A pontok között találják az Inmedio és a Relay üzleteket – elobbiek megtalálhatóak a bevásárlóközpontokban, hipermarketekben, nagyvárosaink sétálóutcáin; utóbbiak pedig a fobb közlekedési csomópontoknál: MÁV, BKV, Volán társaságok, Budapest Airport területén –, hétfotol vasárnapig 08:00-20:00 óra közötti nyitva tartással. Továbbá a MOL, OMV, Avanti és Avia töltoállomásokat, melyek akár 00:00-24:00 órás nyitvatartási idejükkel, az autóval közlekedoknek, vagy az éjszakáig dolgozóknak jelenthetnek megoldást. Ráadásul számos helyen nemcsak kézpénzzel, hanem kényelmesen, bankkártyájukkal is fizethetnek. 2013 osze óta szintén átvevopontokkal rendelkezo partnereink a Playersroom, Sportfactory hálózat, valamint a Playmax üzletei – megtalálhatóak minden nagyobb plázában és bevásárlóközpontban. Szintén Pick Pack Pont partnerek a Co-op Star hálózat boltjai. Üzleteik révén a Pick Pack Pont minoségi szolgáltatásait immár mind a nagyvárosokban, mind a kisebb településeken élo vásárlók is igénybe vehetik. 

A csomagok kiszállítási helyre érkezésérol emailben, illetve sms-ben (a webáruház szerzodésétol függoen) küldünk értesítot, melynek megérkezése után a küldemény átvételére – egy választott idopontban – 5 nap áll rendelkezésükre. Amennyiben 5 nap alatt nem tudja átvenni a küldeményt, további 5 nap hosszabbítás kérheto a Pick Pack Pont Vevoszolgálaton.

A személyes átvétel nem csak kényelmes, hanem ugyanolyan gyors és biztonságos szolgáltatás, mint a klasszikus futárszolgálatok megoldásai. Amennyiben egy küldemény érkezésekor bizonytalan, hogy otthonukban tudnak-e tartózkodni, vagy egyszeruen szívesebben gazdálkodnának saját idejükkel, bátran válasszák a Pick Pack Pont szolgáltatását. 

Pontos nyitvatartási idoket és a boltokra vonatkozó egyéb információkat (például igénybe veheto fizetési módok) a Boltkereso alkalmazásban érhetik el.

Küldeményeik állapotáról a Pick Pack Pont ügyfelek számára elérhetoCsomagkereso alkalmazás felületén szerezhetnek folyamatosan frissülo információkat.


Szállítási díj előre utalás esetén csomagonként: 990Ft ( 10000 forint feletti rendelés esetén ingyenes ).

Szállítási díj utánvétes fizetés esetén csomagonként: 1600Ft ( 20000 forint feletti rendelés esetén ingyenes ).

Szállítási díj Pick Pack ponti átvétel esetén csomagonként: 990Ft ( 10000 forint feletti rendelés esetén ingyenes ).

Amennyiben a megrendelt termék(ek) tömege ( max.40kg ) és/vagy terjedelme (leghosszabb kiterjedésbeli mérete 2000mm, illetve a három kiterjedésbeli mérete /h+sz+m/ max. 3000mm ) meghaladja a megengedett legnagyobb mértéket, a megrendelt termékek kettő vagy több csomagban kerülnek feladásra. Ebben az esetben a szállítási díjat csomagonként kell megfizetni. Erről a megrendelőt e-mailben tájékoztatjuk.

A Termékek mennyiségi és minőségi átvétele a megrendelt Termékek kézbesítésekor a futár jelenlétében történik a Vásárló által. Ennek keretében a Vásárló a csomag kibontásával egyidejűleg a futár jelenlétében köteles meggyőződni a Termék észlelhető hibáiról. Amennyiben a Vásárló a csomag kibontásakor észleli, hogy a Termék sérült, esztétikai vagy egyéb hibával rendelkezik, köteles a Termék, illetve Termékek átvételét megtagadni és a Terméket – az erre rendszeresített űrlap egyidejű kitöltésével – a futárral visszaküldeni.

MEGRENDELÉS ( ELEKTRONIKUS SZERZŐDÉSKÖTÉS ) LÉPÉSEI

Az edenybolt.hu weboldalon regisztráció, azaz saját fiók létrehozásával, vagy anélkül is lehet rendelést leadni. A weboldalon csak a regisztrált vásárlók tudják a leadott rendeléseiket nyomonkövetni.

Az edenybolt.hu weboldalon keresztül az Ügyfél/Vásárló Megrendelést adhat le oly módon, hogy a kiválasztott Termék(ek)et a Kosárba helyezi, egyúttal megadja a Megrendelés teljesítéséhez szükséges szállítási és számlázási adatokat, valamint kiválasztja a fizetési és az átvételi módot. A Termék(ek) Kosárba helyezése nem jelenti a Megrendelés véglegesítését.

Az Ügyfél jelen ÁSZF elfogadását követően a Megrendelés gombra kattintva véglegesítheti a Megrendelést (ajánlat).

A Megrendelés véglegesítésével az Ügyfél/Vásárló kijelenti, hogy az általa megadott, a vásárláshoz szükséges adatok a valóságnak megfelelnek, és hozzájárul, hogy azokat az Eladó Megrendelés teljesítése céljából felhasználja, kezelje, különösen, hogy szükség esetén, az Eladó felvegye a kapcsolatot vele a megadott elérhetőségek (email vagy telefon) bármelyikén. A Megrendelés véglegesítésével az Ügyfél vállalja, hogy az általa megjelölt fizetési módon a Megrendelés ellenértékét kiegyenlíti, ennek elmaradása esetén a Megrendelés teljesítését az Eladó megtagadhatja.

Az ügyfél/vásárló kifejezetten elfogadja, hogy a rendelés leadása, illetve a szerződés létrejötte fizetési kötelezettséggel jár.

Megrendelés visszaigazolása, szerződés létrejötte.

Eladó a véglegesített Megrendelést e-mailen 48 órán belül igazolja vissza, amely visszaigazolás az Ügyfél ajánlatának elfogadását vagy elutasítását tartalmazza. Az Eladó és Vásárló közötti Szerződés akkor jön létre, amikor a Vásárló e-mail útján megkapja az Eladótól a Megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolást, amely értesítés magában foglalja az Ügyfél által megrendelt Termékeknek a futárszolgálat részére való átadásáról szóló értesítést is.A Megrendelés leadása után a Vásárlóhoz e- mail útján érkezett automatikus rendszerüzenet a Megrendelés rögzítéséről tájékoztató jellegű és nem jelenti a Megrendelés Eladó általi visszaigazolását.

Az online fizetések ( banki átutalás) esetében az Eladó nem felel a Vásárlónál felmerülő bármely olyan többletköltségért, amely a Vásárló által választott fizetési módtól vagy a Vásárló kártyakibocsátó bankjától függ (különösen, de nem kizárólagosan devizaárfolyam, egyéb költségek). A Vásárló felelős a kiválasztott fizetési mód kiválasztásából eredő következményekért.

Az Eladó fenntartja a jogot, hogy az Ügyfél által leadott Megrendelést elutasítsa, vagy az abban szereplő Termékek mennyiségétől – a készlettől függően – kevesebbet igazoljon vissza. Erről a Vásárlót telefonon és e-mailen értesíti. Ilyen esetben az Eladó a Vásárló által már kifizetett, azonban az Eladó által vissza nem igazolt Termékek vételárát a Vásárló részére visszatéríti.

Amennyiben a Vásárló a Megrendelést banki átutalással vagy utánvétellel egyenlítette ki, úgy a vételár visszatérítése a Vásárló által megadott bankszámlára, banki átutalás formájában történik meg.

Ha az Eladó a Vásárló által megrendelt Termék(ek) szállítását nem tudja teljesíteni, úgy erről köteles tájékoztatni az Vásárlót, és a Megrendelés ellenértékét 7 napon belül visszatéríteni részére, ha az kiegyenlítésre került és a Vásárló is kifejezte és elfogadta a szerződés felbontásának tényét. A felek megállapodhatnak a Megrendelés teljesítésének átütemezéséről és/vagy módosításáról is.

Az Eladó – a Vásárló egyidejű értesítése mellett jogkövetkezmények nélkül – törölheti a Vásárló Megrendelését, az alábbi esetekben:

– amennyiben a Vásárló előre utalásos fizetési módot jelölt meg és az "utalásra vár" státuszról tájékoztató email fiókjába való érkezésétől számított 3 munkanapon belül nem érkezik be az eladó számlájára a rendelés ellenértéke

– ha Vásárló által megadott adatok nem fedik a valóságot, nem teljes körűek vagy nem teszik lehetővé a Megrendelés teljesítését.

Az Eladó vállalja, hogy a megrendelt Terméket – a szerződött, szállítást végző, partnerein keresztül – a Vásárló által a Megrendelés során rögzített magyarországi szállítási címre eljuttatja.

Az Eladó biztosítja a megrendelt Termék megfelelő csomagolását és a kísérő dokumentumok elküldését.

Az Eladó a szállítást kizárólag magyarországi címre vállalja.

Az Eladó előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a szállítás költségéről a Megrendelés leadásának folyamata során, valamint a Weboldal erre szolgáló felületein. Az Eladó előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a Termék kiszállításának várható időpontjáról, azonban a Termékek szállításával kapcsolatos értesítések és közlések – különös tekintettel a szállítás várható időpontjára – csupán tájékoztató jellegűek, azok nem válnak a szerződés részévé. Ennek alapján sem az Eladó, sem a Vásárló nem fordulhat kártérítési igénnyel a másik félhez a szállítással kapcsolatban tett nyilatkozatokban, tájékoztatásokban rögzítettek meghiúsulása, illetve elmaradása  esetén.

A megkötött szerződés(ek)t ( megrendelés ) az edenybolt.hu a teljesítéstől számított 1 évig a tárhelyen megőrzi ( iktatja ) és azt a fenti időtartamon belül a regisztrált vásárló a weboldalon bejelentkezve megtekintheti, vagy ha nem regisztrált fiókot a rendelési szám megadása után kérésére-amennyiben jogosultságát hiteltérdemlően igazolni tudja- emailben megküldjük.

Amennyiben a vásárló a rendelés leadása, illetve az abban rögzített adatok véglegesítése után a megadott adatok valamelyikét módosítani szeretné, azt kizárólag a rendelés futárszolgálatnak történő átadása előtt teheti meg. a módosítani kivánt adatokat a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. emailcímre küldött levélben kérheti. A rendelés futárszolgálatnak történő átadása után az adatok már nem módosíthatók. Ez esetben a hibásan megadott adatokból származó károkért a vásárló felel.

A TERMÉKEK FELETTI TULAJDONJOG ÁTSZÁLLÁSA

A Termékek feletti tulajdonjog a Termék átvételekor száll át a Vásárlóra, amennyiben a Vásárló Termék vételárát hiánytalanul megfizette.

SZÁMLÁZÁS

Az eladó alanyi adómentes, ezért a weboldalon feltüntetett árak nem tartalmaznak visszaigényelhető ÁFÁ-t.

Az ár, a fizetési mód és a fizetési határidő minden Megrendelésben meg van jelölve. Az Eladó számlát bocsát ki a Vásárló számára a megrendelt Termékeket illetően, a Vásárló kötelessége továbbítani a számla hatályos jogszabályok szerinti kibocsátásához szükséges összes adatot és információt.

A számlán minden rögzített Megrendelés esetében feltüntetésre kerül a megvásárolni kívánt Termékek vételára, a fizetési mód, illetve a fizetési határidő. Az Eladó – a hatályos jogszabályoknak megfelelő – számlát állít ki a megrendelt és kiszállításra kerülő Termékekről. A Vásárló felelőssége, hogy a kiállításra kerülő számlához, minden, rá vonatkozó adatot – a valóságnak megfelelően – rögzítsen. Ennek elmulasztása, illetve hiányos vagy hibás rögzítése esetén az Eladó nem kötelezhető új számla kiállítására.

Előre utalásos fizetés esetén a rendelést visszaigazoló email tartalmazza az utaláshoz szüksége összes információt. Díjbekérőt csak külön kérésre állítunk ki. Ez esetben a díjbekérőt email-ben csatolva küldjük el a vásárlónak.

A kiállított számlát minden esetben a megrendelt termékekkel együtt a csomagban küldjük el.

Fizetés:

előre utalással: a megrendelt termék(ek) ellenértékét + a szállítási díjat a 10401024-50526655-57561008 K&H Bank bankszámlaszámra. Kedvezményezett: Molnár Sándor ev. FONTOS! A közleménybe kérem írja be a megrendelés sorszámát, hogy be tudjuk azonosítani a beérkezett összeget.

utánvéttel: a megrendelt áru átvételekor kell fizetni az áru ellenértékét + a szállítási díjat

Kérjük, hogy a megrendelésnél feltétlenül adjon meg telefonszámot ( amin munkaidőben elérhető ), hogy ha a megrendelésével kapcsolatban bármilyen kérdés merül fel, el tudjuk érni önt.

Kérjük, hogy a megrendelésnél olyan (PONTOS!) szállítási címet adjon meg ahol munkaidőben ( 8-17 óráig ) ott tartózkodik valaki aki átveszi a csomagot (pl: munkahely). Abban az esetben, ha az első kézbesítési kísérlet nem sikerül, a csomagokat a futárszplgálat még kétszer megkísérli kikézbesíteni.

Elállási jog, garanciák:


Elállási jog

A fogyasztónak minősülő Vásárlónak a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak alapján 14 napon belül lehetősége van a szerződéstől elállni az alábbiakban rögzítettek szerint:

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kormányrendelet) alapján az Ügyfelet (Felhasználó/ Vásárló) (ha fogyasztónak minősül) elállási jog (a termék visszaküldésének joga, egyfajta visszaküldési garancia) illeti meg az interneten történő vásárlás esetén, és ezt a jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatja.

Fogyasztó: a Ptk. alapján a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, (így jelen esetben minden olyan természetes személy/magánszemély Ügyfél, aki nem egy vállalkozás részére vásárolja meg az adott, általa kiválasztott terméket)

Vállalkozás: a Ptk. alapján a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy (jelen esetben a Kereskedő/Eladó, azaz az eedenybolt.hu).

Mi az az elállási jog?

Az elállási jog azt jelenti, hogy internetes vásárlás esetén – azaz interneten (távollevők között) megkötött szerződés esetén jogszabályi felhatalmazás (lásd: Kormányrendelet, fentebb) alapján az Ügyfél/Fogyasztó egyoldalúan, indokolás nélkül visszaléphet és a az általa vásárolt termék visszaküldése esetén az eladótól (eMAG vagy eMAG Marketplace Partner) kérheti az általa fizetett összeg (így a termék vételára és a – amennyiben azt ő fizette –a szállítási költség) visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt az Ügyfélnek/Fogyasztónak nem volt lehetősége a termék megvizsgálására, kipróbálására illetve üzembe helyezésére.

Az elállási jog gyakorlásának feltételei, részletszabályai:

Az elállási jog

–          egy termék megrendelése esetén a termék átvételétől

–          több terméknek egy (meg)rendelésben történő megrendelése esetén (amennyiben azok kiszállítása nem egyszerre történik) az utoljára átvett termék átvételétől

–          több tételből/darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott/átvett tételnek vagy darabnak az átvételétől

számított 14 naptári napon belül gyakorolható. Az Ügyfélnek/Fogyasztónak nem szükséges indokolnia, miért kíván elállni a szerződéstől.

Az elállási jogát az Ügyfél/Fogyasztó a szerződés megkötésének napja (azaz a termék megrendelésének visszaigazolása) és a termék megérkezésének/átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

Ebbe a határidőbe (14 naptári nap) a termék átvételének napja nem számít bele.

Az Ügyfél/Fogyasztó elállási jogát a Kormányrendeletben található nyilatkozat-minta felhasználásával vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, azaz annak az Eladó (edenybolt.hu) részére e-mail útján vagy postai úton történő megküldésével gyakorolhatja. Ha az Eladó a termék terméklapján biztosít lehetőséget az elállási nyilatkozat megtételére, az Ügyfél/Fogyasztó elállási nyilatkozatát ott is megteheti. Ebben az esetben az Eladó a nyilatkozat megérkezését visszaigazolja.

A nyilatkozatból egyértelműen ki kell tűnnie az Ügyfél/Fogyasztó elállási szándékának.

A termék visszaküldése: amennyiben az Ügyfél/Fogyasztó jelezte az Eladó felé elállási szándékát a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 naptári napon belül vissza kell küldenie (postára kell adnia/át kell adnia a futárnak), kivéve, ha a Kereskedő vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

Az Ügyfél/Fogyasztó által viselt költségek: a termék visszaküldésének költségét az Ügyfél/Fogyasztó viseli, kivéve, ha az Eladó vállalta ezen költség viselését.

Ha a megrendelt terméket az Ügyfélnek/Fogyasztónak kifuvarozták, az Eladó/Kereskedő azt saját költségén fuvarozza vissza, ha a termék jellegénél fogva postai küldeményként nem küldhető vissza.

Az Ügyfél/Fogyasztó felel a termék jellegének/tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot (azaz a termék rendeltetésszerű használatra alkalmasságának megállapításához szükséges használatot) meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért, amelyet a Kereskedő/Eladó (edenybolt.hu) részére köteles megtéríteni.

A Kereskedő/Eladó által viselt költségek: ha az Ügyfél/Fogyasztó eláll a szerződéstől, a Kereskedő haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 naptári napon belül köteles visszatéríteni az Ügyfél/Fogyasztó részére a termék vételárát és a szállítási költséget (amennyiben azt az Ügyfél fizette) az Ügyfél/Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon, kivéve, ha az Ügyfél kifejezetten beleegyezett abba, hogy a Kereskedő más fizetési módot alkalmazzon. Ha azonban az Ügyfél/Fogyasztó a Kereskedő által ajánlott legkevésbé költséges fuvarozási módtól (posta/futárszolgálat/stb.) eltérő fuvarozási módon választott, a Kereskedő nem köteles megfizetni az ebből eredő többletköltséget (azaz a legkevésbé költséges és az Ügyfél által választott fuvarozási mód közötti különbözetet.) A Kereskedő mindaddig visszatarthatja az Ügyfélnek fizetendő összeget (termék vételára +szállítási költség), amíg a terméket az Ügyfél vissza nem küldte/szolgáltatta vagy annak elküldését kétséget kizáróan nem igazolta.

Az elállási jog nem gyakorolható az alábbi termékeket/szolgáltatásokat illetően:

a)  a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha az Eladó/Kereskedő a teljesítést az Ügyfél/Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Eladó/Kereskedő által nem befolyásolható, a 14 napos határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak;

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke az Eladó/Kereskedő által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási/felmondási jogát.

Szavatosság és jótállás

Szavatossággal és jótállással kapcsolatos igényét az ügyfél/fogyasztó elektronikus úton a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre küldött levélben jelentheti be.

A Vevő tudomásul veszi, hogy Molnár Sándor ev.-t a Ptk. alapján a hibás teljesítésért kellékszavatossági és jogszavatossági kötelezettség terheli. Hibás teljesítésnek minősül, ha a Termék a Vevő részére történő átadásának időpontjában nem felel meg a Szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek, tekintettel arra, hogy a Terméknek alkalmasnak kell lennie a rendeltetése szerinti célra történő használatra. A rendeltetés szerinti célra való alkalmasság feltételeit a Ptk. 6:123. §-a tartalmazza.

A Felek rögzítik, hogy a Terméknek a Fogyasztó általi átvételét követő 6, azaz hat hónapon belül a Fogyasztó által felfedezett hiba esetében a Felek vélelmezik, hogy a hiba oka már a teljesítés időpontjában megvolt (a továbbiakban: ”Hibás teljesítési vélelem”), kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. Az eladó a Hibás teljesítési vélelem esetében jogosult bizonyítani, hogy a hiba oka a teljesítése után keletkezett. A Hibás teljesítési vélelem határidejének, azaz a Termék Fogyasztó általi átvételét követő 6, azaz hat hónap letelte után a Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy a Termék hibájának az oka az eladó teljesítése előtt keletkezett. A Fogyasztónak nem minősülő Vevő a hibás teljesítést (így azt, hogy a hiba oka a Termék Vevő általi átvétele előtt keletkezett) maga köteles bizonyítani. A Fogyasztó köteles az általa észlelt hibát haladéktalanul, de legkésőbb a hiba észlelésétől számított 2, azaz kettő hónapon belül közölni az eladóval. A Fogyasztó által a hiba észrevételétől számított 2, azaz kettő hónapon belül közölt hibát határidőben közöltnek kell tekintetni. A késedelemből eredő kárért a Vevő felelős. A Fogyasztó a kellékszavatossági igényét a Termék kézhezvételétől számított 2, azaz kettő évig érvényesítheti az eladóval szemben. A Fogyasztónak nem minősülő Vevő a kellékszavatossági igényét a Termék kézhezvételét követő egy évig érvényesítheti. Használt Termék esetében a Fogyasztót egy évig illeti meg a kellékszavatossági jog.

A kellékszavatossági jogánál fogva a Vevő jogosult kérni a Termék kijavítását vagy kicserélését. Az eladó, a Vevő által választott, az előző mondatban feltüntetett kellékszavatossági igény helyett jogosult más módon orvosolni a hibás teljesítését, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az az eladónak - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a Termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a Vevőnek okozott érdeksérelmet. Ha a Fogyasztó a Termék kézhezvételét követő három napon belül a Terméknek olyan hibája miatt kíván kicserélést kérni az eladótól, amely hiba a Termék rendeltetésszerű használatát akadályozza, az eladó nem dönthet a Termék kijavításáról aránytalan többletköltségre hivatkozással. A kijavítást vagy kicserélést - a Termék tulajdonságaira és a Vevő által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a Vevő érdekeit kímélve kell elvégezni. Az eladó törekszik arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést tizenöt napon belül elvégezze, ugyanakkor a Vevő kifejezetten tudomásul veszi, hogy a kijavítás vagy kicserélés ennél hosszabb ideig is eltarthat. A Terméknek a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Vevő a Terméket rendeltetésszerűen nem tudja használni. A Vevő tudomásul veszi, hogy csere esetében az eladó nem köteles a csereterméket a kicserélni kívánt Termék az eladó telephelyére történő beérkezése előtt a Vevőnek átadni vagy a cseretermék a Vevő részére történő kiszállítása céljából azt a Futárszolgálatnak átadni.

A Vevő a Vételárnak a hibás teljesítéssel arányos leszállítását igényelheti az eladótól,

Az eladó az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott Termékekre vonatkozó kötelező jótállást vállal.

jótállási igény érvényesítéséhez a Termék átvételével egyidőben kapott jótállási jegy (a továbbiakban: ”Jótállási jegy”) szükséges. A Jótállási jegyet az eladó a szükséges adatokkal kitöltve a Fogyasztó részére a Termék Fogyasztó általi átvételének napján a Termék átadásával egyidejűleg papír alapon, vagy a Termék átadásának napján e-mailben, vagy ha a Fogyasztó nem rendelkezik e-mail címmel, a Termék átadásának napján postai úton küldi meg. A Jótállási jegy esetleges elvesztése esetében az eladó a Fogyasztó kérésére a Jótállási jegyet elektronikusan pótolhatja. A Jótállási jegy hiánya nem befolyásolja a jótállási igény érvényesítését, ebben az esetben a Termékről kapott Számlával lehet a jótállási igényt érvényesíteni. A Jótállási jegy tartalmazza az eladó megnevezését, címét, a Termék azonosítására alkalmas megnevezését és típusát, valamint - ha van - gyártási számát, a Gyártó nevét, címét, a Szerződéskötés, valamint a Terméknek a Fogyasztó részére történő átadásának időpontját, a Fogyasztó jótállásból eredő jogait, azok érvényesíthetőségének határidejét, helyét és feltételeit. Amennyiben a Fogyasztó a Jótállási jegyen feltüntetett, a jótállási idő kezdő időpontjától eltérő időpontban vette át a Terméket, a jótállás kezdő időpontja a Termék átvételének időpontja.

A Fogyasztó tudomásul veszi, hogy elveszíti a jótállási jogát, ha a Terméket a Fogyasztó és/vagy harmadik személy a hiba felfedezése után saját kezűleg szétszereli, a Termék tulajdonságait megváltoztatja, a Terméken olyan változtatást eszközöl, amelynek célja a Termék hibájának megjavítása, továbbá ha a Terméket nem a Jótállási jegyen vagy a Honlapon esetlegesen megjelölt, vagy az eladó által más módon előzetesen megjelölt szervizben kívánja megjavíttatni.
Nem minősül Fogyasztónak, így nem illeti meg jótállási jog különösen, de nem kizárólagosan a gazdasági társaságot, egyesületet, alapítványt.

A jótállás a Fogyasztó a jogszabályból eredő jogait nem érinti. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó fentiekben leírt szabályokat kell megfelelően alkalmazni.

Visszavásárlás és csere esetén a visszajuttatás költségét átvállaljuk ( ez a költség nem haladhatja meg az eladó által a vásárlótól kért szállítási díj összegét ). FIGYELEM! "CÍMZETT FIZETI"-VEL FELADOTT CSOMAGOT NEM VESZÜNK ÁT! A termék visszajuttatásának módját telefonon és email-ben  tudjuk egyeztetni. Kérjük hívja a 36209952160-as számot.

Egyes termékekre a fentiektől eltérő, egyedi garancia, illetve jótállás vonatkozhat. Ezt a termék leírásában minden esetben feltüntetjük.

Olyan fogyasztói jogviták esetén, ahol a Felek nem találnak megoldást, a Fogyasztó a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Molnár Sándor ev.székhelye szerinti illetékes békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület; 1016 Budapest, Krisztina körút 99., III. emelet 310.; levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10. Molnár Sándor ev.-t a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Molnár Sándor ev. kötelezően nem veti alá magát valamely Békéltető Testület ajánlásának. A Fogyasztó jogosult a felmerült jogvitája esetében online vitarendezési fórumon keresztül (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU) eljárást kezdeményezni.
Árak:

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak visszaigényelhető ÁFÁ-t nem tartalmaznak. Az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során, a megrendelés véglegesítése előtt, valamint fenti vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba, vagy hiányosság lép fel a termékeknél, vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.


Kérjük, ha bármilyen kérdése észrevétele vagy panasza van írja meg nekünk az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre, vagy hívja a +36209952160-as számot ( esetenként az emailekre azok nagy száma miatt és a rendelkezésre álló kevés idő miatt csak több nap csúszással tudunk válaszolni ).


Rólunk
Kapcsolat

Weboldalunkon „sütiket” (cookie) használunk. A böngészés folytatásával jóváhagyod, hogy a biztonságos böngészés mellett jobb felhasználói élményt nyújthassunk. Részletek itt